Poleć znajomemu naszą stronę
|X| zamknij
Language:  pl  uk
mail Poleć znajomemu

1) Promocja DLA NOWYCH KLIENTÓW.

 

2) Promocja ZA POLECENIE naszego    Biura Rachunkowego.

 

3) Promocja dla osób, które szukają wsparcia PRZED ZAŁOŻENIEM FIRMY.

WIELU NASZYCH KLIENTÓW ZADAJE NASTĘPUJĄCE PYTANIA:

 

1) CZY POWINIENEM / POWINNAM ZMIENIĆ BIURO RACHUNKOWE ???

 

2) CZY MOŻNA ZMIENIĆ BIURO RACHUNKOWE ???

 

3) JAK SIĘ ZMIENIA BIURO RACHUNKOWE ???

 

POSTARAMY SIĘ PAŃSTWU ODPOWIEDZIEĆ NA TE PYTANIA.

 

 

 

1) CZY POWINIENEM / POWINNAM ZMIENIĆ BIURO RACHUNKOWE ???

Odpowiedź na powyższe pytanie powinna być uzależniona od przeprowadzonej analizy dotychczasowej współpracy.

Odpowiedz sobie proszę na poniższe pytania:

- Czy uważasz, że nie otrzymujesz odpowiedniego wsparcia ktorego oczekujesz?

- Czy Twoje biuro naraziło Cię na dodatkowe koszty?

- Czy Twoje biuro naraziło Cię na niepotrzebny stres?

- Czy doświadczyłeś niekompetencji osób prowadzących Twoje księgi?

- Czy masz problemy z odpowiednią komunikacją z Twoją Księgową?

- Czy uważasz, że Twój pierwotny wybór biura okazał się pochopny i chybiony?

- Czy została naruszona tajemnica Twojego przedsiębiorstwa?

JEŚLI ODPOWIEDŹ NA CZĘŚĆ Z TYCH PYTAŃ BRZMI   "TAK"   -  TO ZDECYDOWANIE POWINIENEŚ ZASTANOWIĆ SIĘ NAD ZMIANĄ BIURA RACHUNKOWEGO !!!

 

 

2) CZY MOŻNA ZMIENIĆ BIURO RACHUNKOWE ???

Odpowiedź brzmi: ZDECYDOWANIE TAK !!!

Tak samo jak możesz zmienić operatora komórkowego i przenieść swoje numery firmowe do drugiego operatora zachowując ciągłość usługi

- tak samo może przenieść swoje Księgi.

 

PAMIĘTAJ:

W każdym czasie możesz podjąć decyzję o przeniesieniu swojej dokumentacji księgowej do innego biura rachunkowego.

Z punktu widzenia prawa, nie ma żadnego obowiązku formalnego związanego z zamknięciem roku obrotowego w tym samym biurze rachunkowym (nie musisz czekać do końca roku z podjęciem decyzji o zmianie biura).

Każde biuro rachunkowe ma prawny obowiązek wydania dokumentów na żądanie Klienta.

 

 

3) JAK SIĘ ZMIENIA BIURO RACHUNKOWE ???

Zaprezentujemy Państwu procedurę, która obowiązuje w TAX COMFORT  - na jej przykładzie mogą Państwo zapoznać się z tym procesem:

- weryfkujemy obecną umowę Klienta pod kątem okresów zastrzeżonych,

- pomagamy przygotować skuteczne wypowiedzenie umowy, 

- podpisujemy nową umowę z Klientem, która zaczyna obowiązywać od momentu przejęcia dokumentów,

- wraz z Klientem odbieramy wszystkie dokumenty i zestawienia spisując "Protokół odbioru",

- jeśli otrzymaliśmy pełnomocnictwo od Klienta, to w jego imieniu składamy odpowiedni formularz (Polskie prawo zobowiązuje przedsiębiorców do informowania właściwych urzędów o miejscu przechowywania dokumentacji rachunkowej),

- rozpoczynamy współpracę od szczegółowego rozpoznania potrzeb Klienta, tak aby stworzyć mu STREFĘ KOMFORTU w naszej firmie.

 

 

 

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

OK