1) Promocja DLA NOWYCH KLIENTÓW.
2) Promocja ZA POLECENIE naszego Biura Rachunkowego.
3) Promocja dla osób, które szukają wsparcia PRZED ZAŁOŻENIEM FIRMY.
WIELU NASZYCH KLIENTÓW ZADAJE NASTĘPUJĄCE PYTANIA:
1) CZY POWINIENEM / POWINNAM ZMIENIĆ BIURO RACHUNKOWE ???
2) CZY MOŻNA ZMIENIĆ BIURO RACHUNKOWE ???
3) JAK SIĘ ZMIENIA BIURO RACHUNKOWE ???
POSTARAMY SIĘ PAŃSTWU ODPOWIEDZIEĆ NA TE PYTANIA.
1) CZY POWINIENEM / POWINNAM ZMIENIĆ BIURO RACHUNKOWE ???
Odpowiedź na powyższe pytanie powinna być uzależniona od przeprowadzonej analizy dotychczasowej współpracy.
Odpowiedz sobie proszę na poniższe pytania:
- Czy uważasz, że nie otrzymujesz odpowiedniego wsparcia ktorego oczekujesz?
- Czy Twoje biuro naraziło Cię na dodatkowe koszty?
- Czy Twoje biuro naraziło Cię na niepotrzebny stres?
- Czy doświadczyłeś niekompetencji osób prowadzących Twoje księgi?
- Czy masz problemy z odpowiednią komunikacją z Twoją Księgową?
- Czy uważasz, że Twój pierwotny wybór biura okazał się pochopny i chybiony?
- Czy została naruszona tajemnica Twojego przedsiębiorstwa?
JEŚLI ODPOWIEDŹ NA CZĘŚĆ Z TYCH PYTAŃ BRZMI "TAK" - TO ZDECYDOWANIE POWINIENEŚ ZASTANOWIĆ SIĘ NAD ZMIANĄ BIURA RACHUNKOWEGO !!!
2) CZY MOŻNA ZMIENIĆ BIURO RACHUNKOWE ???
Odpowiedź brzmi: ZDECYDOWANIE TAK !!!
Tak samo jak możesz zmienić operatora komórkowego i przenieść swoje numery firmowe do drugiego operatora zachowując ciągłość usługi
- tak samo może przenieść swoje Księgi.
PAMIĘTAJ:
W każdym czasie możesz podjąć decyzję o przeniesieniu swojej dokumentacji księgowej do innego biura rachunkowego.
Z punktu widzenia prawa, nie ma żadnego obowiązku formalnego związanego z zamknięciem roku obrotowego w tym samym biurze rachunkowym (nie musisz czekać do końca roku z podjęciem decyzji o zmianie biura).
Każde biuro rachunkowe ma prawny obowiązek wydania dokumentów na żądanie Klienta.
3) JAK SIĘ ZMIENIA BIURO RACHUNKOWE ???
Zaprezentujemy Państwu procedurę, która obowiązuje w TAX COMFORT - na jej przykładzie mogą Państwo zapoznać się z tym procesem:
- weryfkujemy obecną umowę Klienta pod kątem okresów zastrzeżonych,
- pomagamy przygotować skuteczne wypowiedzenie umowy,
- podpisujemy nową umowę z Klientem, która zaczyna obowiązywać od momentu przejęcia dokumentów,
- wraz z Klientem odbieramy wszystkie dokumenty i zestawienia spisując "Protokół odbioru",
- jeśli otrzymaliśmy pełnomocnictwo od Klienta, to w jego imieniu składamy odpowiedni formularz (Polskie prawo zobowiązuje przedsiębiorców do informowania właściwych urzędów o miejscu przechowywania dokumentacji rachunkowej),
- rozpoczynamy współpracę od szczegółowego rozpoznania potrzeb Klienta, tak aby stworzyć mu STREFĘ KOMFORTU w naszej firmie.